Falling In Reverse is an American post-hardcore band signed to Epitaph Records. They released their debut album, The Drug in Me Is You, on July 26, 2011, the first official release from the band. "Raised by Wolves" and the eponymous "The Drug in Me Is You" were released as singles prior to the album release. The band is led by lead singer Ronnie Radke, formerly of Escape the Fate, along with guitarist Jacky Vincent, drummer Ryan Seaman, bassist Mika Horiuchi, and rhythm guitarist Derek Jones.
bin ich grad zufällig drüber gestolpert da Eyes Set To Kill mit denen in Amerika tourt. Wer die anfänglichen Alben von Escape the Fate mochte sollte sich mal paar Songs reinhören. Gefallen mir überraschend gut
€: warum zum Teufel hab ich den Thread eigentlich im Bands K-Z gepostet *facepalm*
bin ich grad zufällig drüber gestolpert da Eyes Set To Kill mit denen in Amerika tourt. Wer die anfänglichen Alben von Escape the Fate mochte sollte sich mal paar Songs reinhören. Gefallen mir überraschend gut
€: warum zum Teufel hab ich den Thread eigentlich im Bands K-Z gepostet *facepalm*
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator: